Soms gaan dingen niet goed.
Of ben je niet tevreden over de zorg.
Vertel ons over je klachten.
Zideris probeert het dan beter te maken. 
Het helpt om over je klachten te praten.  
Zideris heeft een klachtenregeling. 
Daarin staat wat Zideris moet doen met een klacht.

Klachten, complimenten of tips

Soms gebeuren er dingen waar je ontevreden over bent. Dat vinden we natuurlijk jammer, maar we horen het graag als er iets niet goed is gegaan. Dan kunnen we er namelijk ook wat aan veranderen en voorkomen dat het weer gebeurt. Naast je klachten, horen we natuurlijk ook graag jouw complimenten of tips!

Klachtenprocedure
Als je een klacht hebt, dan is het verstandig om er niet te lang mee rond te lopen. We willen je graag helpen. Praten over dingen die je niet fijn vindt, kan opluchten en samen komen we er vast wel uit. We hebben bij Zideris een klachtenregeling, waarin je kunt lezen wat we doen als we een klacht krijgen.

Een klacht indienen
Een klacht dien je in bij de klachtenfunctionaris. Die neemt de tijd voor je en gaat vertrouwelijk en serieus met je klacht om. Je kunt de klachtenfunctionaris bellen of mailen.

Bellen kan via de receptie van Zideris: 088 513 2513, vraag naar de klachtenfunctionaris.
Je kunt je klachtenmail sturen naar klacht@zideris.nl

Een compliment of idee?
Uiteraard zijn we ook benieuwd naar je complimenten, tips of ideeën! Heb je iets leuks meegemaakt, ben je heel blij met ons, of heb je een idee waarmee we onze dienstverlening kunnen verbeteren? We horen het graag van je. Stuur je complimenten of tips naar communicatie@zideris.nl